„Uczeń z nadpobudliwością psychoruchową” – szkoleniowa rada pedagogiczna, 4 h

  • Terminologia i przyczyny nadpobudliwości psychoruchowej.
  • Potencjalna droga ucznia dotkniętego ADHD
  • Specyfika funkcjonowania uczniów związana z podtypami nadpobudliwości.
  • Uczucia i wewnętrzne przeżycia ucznia z ADHD.
  • Najważniejsze zasady indywidualnej pracy z dzieckiem nadpobudliwym
    w szkole.
  • Wsparcie dziecka nadpobudliwego w jego życiowej aktywności związanej z odkrywaniem różnych ról społecznych, takich jak rola ucznia, kolegi.
  • Rodzaje terapii dzieci z ADHD.
  • Wskazówki do pracy indywidualnej z dzieckiem nadpobudliwym, niezależnie od jego wieku.
  • Codzienne życie z dzieckiem nadpobudliwym.
  • Praca z zachowaniami niepożądanymi i wzmacnianie samooceny.
  • Kwestionariusz ustrukturyzowanego wywiadu diagnostycznego w kierunku zespołu nadpobudliwości psychoruchowej według ICD-10 i DSM-IV-TR

Posted in: Poniżej przedstawiono jedynie część naszej oferty, jeżeli interesują Cię inne tematy skontaktuj się z nami na info@edumach.pl