Zadzwoń : 888-692-828
Proszę wybrać odpowiedni zakres na panelu głównym.
JEŻELI CHCĄ PAŃSTWO WEJŚĆ NA STRONĘ WWW.EDUMACH.PL PROSZĘ KLIKNĄĆ W TŁO
Imię i nazwisko (wymagane)
Adres email (wymagane)
PROSIMY WYBRAĆ NIE WIĘCEJ NIŻ 3 KURSY - UŻYTKOWNICY, KTÓRZY WYBIORĄ WIĘCEJ NIŻ 3 KURSY BĘDĄ DOPISYWANI LOSOWO DO MAKSYMALNIE 3 KURSÓW KURSY ROZPOCZYNAJĄ SIĘ 25 MARCA 2019! Po prawidłowym przesłaniu formularza powinni Państwo otrzymać automatycznie informację o potwierdzeniu zapisania. Prosimy o nie wysyłanie kilku formularzy. W razie wątpliwości prosimy o mail na info@edumach.pl. Jeżeli posiadają Państwo skrzynkę mailową na portalu wp.pl lub o2.pl oraz gmail.com, prosimy o sprawdzenie zakładki INNE, NEWSLETTERY, SPAM
Terapia ręki - NOWOŚĆ Strategie dydaktyczne wspierające indywidualizację nauczania w zróżnicowanej grupie klasowej - NOWOŚĆ Sytuacje trudne w kontaktach z rodzicami – jak zmienić walkę we współpracę - NOWOŚĆ Kara czy nagroda, a może konsekwencja i pochwała?- czyli o tym jak współpracować z uczniami - NOWOŚĆ Psychologia pozytywna w edukacji Techniki radzenia sobie ze złością swoją i innych oraz agresją Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne korzystanie z zasobów sieci. Wykorzystanie bajki w procesie terapii i edukacji dzieci Rozwijanie kompetencji kluczowych w przedszkolu i szkole Doradztwo edukacyjno-zawodowe w przedszkolu i szkole Zamiast karania – jak nie karać uczniów, ale świadomie wychowywać Samokontrola czy samoregulacja emocji u dziecka Bawimy się czytaniem – zabawy sprzyjające nauce czytania Wybrane metody terapii i wspomagania w pedagogice specjalnej Psychologia dla nauczycieli – czyli co każdy nauczyciel wiedzieć powinien Nauczyciel – mediator czyli skuteczne metody rozwiązywania problemów w szkole Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania Aby nauka była przyjemnością – jak rozbudzić i rozwijać motywację u uczniów i wychowanków Rozwijanie umiejętności uczenia się uczniów Praca z uczniem szczególnie zdolnym. Projektowanie działań wspierających indywidualny rozwój ucznia zdolnego Postępowanie z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole Praca metodą projektu w przedszkolu i szkole Lekcja wychowawcza nie musi być nudna. Pomysły na ciekawe 45 minut. Terapia przez zabawę Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu, szkole i placówce oświatowej Terapia pedagogiczna w przedszkolu i szkole Budowanie pozytywnych relacji uczeń-nauczyciel i uczeń-uczeń Gramy i czytamy. Czytanie i zabawa Arteterapia w pracy nauczyciela i pedagoga Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Sposoby budowania autorytetu nauczyciela Metody aktywizujące w nauczaniu Reforma oświaty 2017 – aspekty prawne i organizacyjne Narzędzia i procedury ewaluacji wewnętrznej w szkole i placówce oświatowej Wychowanie do wartości - projektowanie działań wychowawczych szkoły Rozwijanie inteligencji wielorakich w przedszkolu i szkole Kształtowanie umiejętności wychowawczych nauczycieli niezbędnych do efektywnej współpracy z uczniami i rodzicami Wystąpienia publiczne i emisja głosu w zawodzie nauczyciela Współpraca w zespołach nauczycielskich Zastosowanie neuroedukacji w praktyce szkolnej Jak doskonalić pisanie poprzez gry i zabawy? Rozwijanie zdolności koncentracji uwagi, spostrzegawczości i pamięci w szkole, przedszkolu i placówce oświatowej Promocja szkoły i placówki oświatowej Bezpieczeństwo uczniów w szkole Ćwiczenia i zabawy usprawniające czytanie Asertywność w pracy nauczyciela Ocenianie kształtujące Narzędzia komunikacji interpersonalnej w codziennej pracy nauczyciela Jak rozwijać potencjał ucznia w przedszkolu i szkole? Nauczyciel wychowawcą - doskonalenie umiejętności wychowawczych Dokumentacja pracy nauczyciela Dostosowanie wymagań edukacyjnych i indywidualizacja nauczania Nauczyciel coachem - umiejętności coachingowe w pracy nauczyciela Jak wzmacniać poczucie własnej wartości dziecka? Zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój pozytywnej samooceny. Przeciwdziałanie agresji u dzieci w wieku przedszkolnym poprzez zabawy grupowe i działania nauczyciela. Jak kierować rozwojem emocjonalnym dzieci w wieku przedszkolnym? Techniki terapii behawioralnej w pracy dydaktyczno – wychowawczej: jak skutecznie stosować nagrody, pochwały i systematyczną uwagę Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga Zabawy uczące współpracy, rozwijające empatię oraz wzmacniające samoocenę dla dzieci w wieku przedszkolnym Jak pomóc nieśmiałemu dziecku w przedszkolu? Doskonalenie czytania i pisania poprzez gry i zabawy Rozwiązywanie konfliktów w szkole Przemoc i agresja w szkole Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną Dyscyplina w klasie Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole Motywowanie uczniów do nauki Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami uczniów Prawo dla nauczycieli Współpraca z rodzicami Radzenie sobie ze stresem Pisownia "ó" Wsparcie dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych (IPET) Jak się uczyć? Czyli o tym jak osiągnąć sukces edukacyjny
Akceptuję regulamin (dostępny z zakładce Kontakt) i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu świadczenia usług Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Specjalistyczne Centrum Edukacji EDU-MACH sp. z o.o. z siedzibą w Ciechanowie (06-400) przy ul. Wyzwolenia 6/12, dane kontaktowe przedstawiciela: Mariusz Machul e-mail info@edumach.pl moich danych osobowych wpisanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu zapisu na kursy w celu świadczenia usług, wykonania umowy, przesyłania informacji marketingowych i handlowych. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w celu świadczenia usług oraz wykonywania umowy, informowania o aktualnościach oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w celu świadczenia usług oraz wykonywania umowy, informowania o aktualnościach oraz 6 ust. 1 lit. f RODO – w tym zakresie prawnie uzasadnionym interesem jest marketing własnych produktów i usług. Podanie danych jest dobrowolne, masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych. Twoje dane nigdy nie będą przekazywane do innych podmiotów ani też do żadnych państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naszych kursach internetowych. Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych będzie skutkowało odmową dopuszczenia do udziału w kursach. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.