Jak profesjonalnie pomagać? – czyli zasady skutecznej komunikacji – warsztaty 8 h

  • Główne zasady komunikacji interpersonalnej.
  • Rola temperamentu i osobowości w komunikacji interpersonalnej. Charakterystyka obszarów temperamentu.
  • Strategie obsługi klienta o różnym temperamencie.
  • Typy osobowości a techniki obsługi klienta.
  • Wpływ samowyobrażeń na nasze zachowanie.
  • Ujawnianie „Ja” w komunikacji.
  • Rola spostrzegania w komunikacji i moc pierwszego wrażenia.
  • Pozytywna komunikacja (rola „wewnętrznego krytyka” w komunikacji, pozytywny lub negatywny ładunek emocjonalny wypowiadanych słów, dostrzeganie pozytywnych cech w drugim człowieku)
  • Rozmowa z klientem.
  • Rola aktywnego słuchania w komunikacji.
  • Typy przekazów niewerbalnych i ich psychologiczne znaczenie.
  • Bariery w komunikacji interpersonalnej.
  • Magiczne słowa przynoszące nam sukces w kontakcie z klientem.

Posted in: Poniżej przedstawiono jedynie część naszej oferty, jeżeli interesują Cię inne tematy skontaktuj się z nami na info@edumach.pl