DOBRY KONTAKT NAWET Z „TRUDNYM UCZNIEM” JEST MOŻLIWY

WARSZTAT SKIEROWANY JEST DO: nauczycieli, pedagogów, wychowawców

NA ZAJĘCIACH UCZESTNIK:

  • Rozpoznaje, co dla niego znaczy dobry kontakt, jakie zachowania pozwalają w takim kontakcie pozostać, a jakie stanowią przeszkodę
  • Pogłębia umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej
    z elementami wsparcia i asertywności
  • Sprawdza, jakie zachowania ucznia postrzega jako trudne
  • Rozpoznaje, co sprzyja a co przeszkadza w dobrym kontakcie z „trudnym uczniem”
  • Ćwiczy umiejętności komunikacyjne sprzyjające pozostaniu w dobrym kontakcie

ZAJĘCIA PROWADZONE SĄ METODĄ WARSZTATOWĄ. Ich celem jest rozpoznanie specyfiki dobrego kontaktu z „trudnym” uczniem i wypracowanie skutecznych narzędzi służących osiąganiu założonych efektów wychowawczych.

CZAS TRWANIA 20 godzin

Posted in: Poniżej przedstawiono jedynie część naszej oferty, jeżeli interesują Cię inne tematy skontaktuj się z nami na info@edumach.pl