Skip to content
Specjalistyczne Centrum Edukacji EDU-MACH sp. z o.o.

Zadzwoń : 888-692-828

  • Strona Główna
  • O nas
  • Oferta
    • Kursy online
    • Unikalna oferta dla Rad Pedagogicznych
    • Oferta dla szkół i przedszkoli
      • Szkolenia
      • Warsztaty
      • Tematyka rad pedagogicznych
      • Oferta specjalna
    • Oferta wspomagania szkół
    • Gwarancja najniższej ceny na Mazowszu!
    • Szkolenia na zamówienie
  • ELEARNING
  • SZKOLENIA OTWARTE
  • Kontakt

Pedagogika przygody – XXVII Edycja

Kurs składa się z 5 modułów realizowanych przez internet w rytmie jeden moduł dwa tygodnie (w edycjach przyspieszonych w tydzień). Łącznie więc obejmuje 10 tygodni (5 tygodni w edycji przyspieszonej).

Szczegóły dotyczące kursu znajdą Państwo w sylabusie, który znajdą Państwo tutaj!

Posted in: Dostępne BEZPŁATNE kursy - aby zobaczyć szczegóły należy kliknąć na dany kurs - EDYCJA MARZEC 2025

Aktualności

Rozpoczynamy zapisy na kursy w edycji styczniowej 2025!
6 sty

Rozpoczynamy zapisy na kursy w edycji styczniowej 2025!

Szanowni Państwo, informujemy, iż rozpoczynamy...
21 paź

Rozpoczynamy zapisy na kursy w edycji LISTOPADOWEJ 2023!

Szanowni Państwo, informujemy, iż rozpoczynamy...
Rozpoczynamy zapisy na kursy w edycji STYCZNIOWEJ 2023!
1 sty

Rozpoczynamy zapisy na kursy w edycji STYCZNIOWEJ 2023!

Szanowni Państwo, informujemy, iż rozpoczynamy...
Zobacz wszystkie

Opinie uczestników

Cieszę się, że skorzystałam z tego kursu, nie zawiodłam się. Po raz kolejny miałam okazję ...
Marta
Treść i zagadnienia były przekazane w sposób interesujący, uporządkowany, jasny. Dobrze, ż...
Marek
Cenne jest to, że Autorka kursu była dostępna non-stop, na bieżąco informowała o aktualnoś...
Anna
Zobacz wszystkie
Specjalistyczne Centrum Edukacji EDU-MACH sp. z o.o.
WordPress Theme : AccessPress Lite
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Akceptuj Reject Read More
Polityka Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Formularz szybkiego zapisu na kursy w PRZYSPIESZONEJ EDYCJI MAJOWEJ 2025!

JEŻELI CHCĄ PAŃSTWO WEJŚĆ NA STRONĘ WWW.EDUMACH.PL PROSZĘ KLIKNĄĆ W TŁO

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    PROSIMY WYBRAĆ NIE WIĘCEJ NIŻ 3 KURSY - UŻYTKOWNICY, KTÓRZY WYBIORĄ WIĘCEJ NIŻ 3 KURSY BĘDĄ DOPISYWANI LOSOWO DO MAKSYMALNIE 3 KURSÓW

    KURSY ROZPOCZYNAJĄ SIĘ 12 MAJA 2025 R. I TRWAJĄ 5 TYGODNI! - EDYCJA PRZYSPIESZONA
    Kurs jest bezpłatny, odpłatne jest wyłącznie przystąpienie do egzaminu końcowego i uzyskanie certyfikatu - jest to koszt 65 lub 75 złotych i jest to nieobowiązkowe.
    Po prawidłowym przesłaniu formularza powinni Państwo otrzymać automatycznie informację o potwierdzeniu zapisania. Prosimy o nie wysyłanie kilku formularzy. W razie wątpliwości prosimy o mail na info@edumach.pl.
    Jeżeli posiadają Państwo skrzynkę mailową na portalu wp.pl lub o2.pl oraz gmail.com, prosimy o sprawdzenie zakładki INNE, NEWSLETTERY, SPAM

    65 pomysłów na problemowe zachowanie uczniów
    Dialog bez barier: Jak prowadzić trudne rozmowy w szkole
    Edukacja w duchu STEAM – jak integrować nauki ścisłe, technologię, sztukę i humanistykę?
    Jak wspierać zdrowie psychiczne uczniów na co dzień?

    Wybrane metody terapii pedagogicznej i rewalidacji
    Plan Daltoński
    Klucz do świata dziecka z zespołem Aspergera – jak zrozumieć i wspierać jego rozwój?
    Edukacja przez sztukę – kreatywne podejście do nauczania
    Od milczenia do komunikacji: jak wspierać dziecko z mutyzmem w przedszkolu i szkole
    Freinet i Montessori we współczesnej szkole
    Wsparcie dla zmysłów. Zaburzenia sensoryczne uczniów wyzwaniem dla nauczycieli
    Inkluzyjne nauczanie – jak tworzyć lekcje dostępne dla uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi
    Sztuka efektywnego nauczania: praktyczne wskazówki dla każdego nauczyciela
    Project Based Learning w szkole
    Jak pomóc dziecku w pokonywaniu lęków, stresów i zmartwień
    Nauczanie przez gry symulacyjne
    Gry i zabawy na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych oraz na zajęciach rewalidacyjnych
    Nauczyciel początkujący w procesie awansu
    Standardy ochrony małoletnich w przedszkolu i szkole
    Stawianie granic i dbanie o zdrowe relacje - asertywność nauczyciela wzorem dla ucznia
    Empatyczna klasa - czyli jak budować wspierającą się wspólnotę
    Wybrane strategie organizacji pracy z uczniami
    Uczeń - lider. Rozwijanie Umiejętności liderskich w edukacji
    Do kreatywnych i twórczych należy przyszłość - jak rozwijać twórczy potencjał uczniów?
    Język żyrafy w praktyce szkolnej i przedszkolnej czyli jak kreować środowisko nauki sprzyjające dialogowi i porozumieniu
    Cyfrowe zagrożenia jako wyzwanie dla nauczycieli
    Idź własną drogą - jak pomóc uczniowi przejść przez trudny czas dojrzewania i pozostać sobą w świecie pełnym chaosu
    Rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego i myślenia krytycznego w przedszkolu i szkole
    Kierowanie zachowaniem podczas zajęć czyli przeciwdziałanie problemom w przedszkolu i szkole
    Praca z wykorzystaniem założeń edukacyjnych konstruktywizmu
    Empatia - mój uczeń uczy się dbać o relacje, pracować w zespole i rozwiązywać sytuacje konfliktowe
    Gry i zabawy integrujące klasę i budujące relacje w przedszkolu i szkole
    Alternatywne formy organizacji zajęć
    Gry i zabawy w edukacji matematycznej dzieci
    Aby praca z dzieckiem z ADHD była efektywna
    Rozwijanie zdolności twórczych u uczniów i wychowanków
    Terapia przez taniec i ruch
    Interwencja kryzysowa w szkole
    Jak zapobiegać samookaleczeniom i innym zachowaniom destrukcyjnym uczniów?
    Nowy wymiar praw i obowiązków uczniów
    Nauczanie kooperatywne czyli uczenie się we współpracy
    Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne u dzieci i młodzieży. Jak pomóc uczniowi poradzić sobie z natrętnymi myślami i kompulsjami?
    Formowanie pracy wychowawczej szkoły z wykorzystaniem zasad Design Thinking
    Edukacja multisensoryczna czyli wykorzystanie zmysłów w pracy z uczniami i wychowankami
    Nowatorskie metody nauczania - w obliczu wyzwań i zagrożeń
    Zajęcia rewalidacyjne w szkole i przedszkolu
    Rodzice są partnerami szkoły. Jak zachęcić ich do współdziałania w procesie wychowania młodego człowieka
    Jak wygrać z własnym lenistwem czyli o praktyce odkrywania swoich potrzeb i możliwości działania w oparciu o 7 nawyków skutecznego działania Stephena R. Coveya
    Nauczycielska Akademia Społecznej Atrakcyjności
    Praca z dzieckiem dyslektycznym
    Wykorzystanie gier w budowaniu kreatywności u uczniów
    Aby zapalać innych, sam muszę płonąć - o motywowaniu siebie i ucznia
    Szkoła relacji i współpracy
    Trening zdolności poznawczych
    Akademia Prawa Oświatowego dla Dyrektorów
    Akademia Prawa Oświatowego dla Nauczycieli
    Organizacja szkoły według Elona Muska
    Jak wspierać dziecko w powrocie do szkoły po pandemii?
    Trening funkcji słuchowo-językowych w przedszkolu i szkole
    Aktywne słuchanie muzyki w przedszkolu i szkole
    Storytelling w edukacji
    Uczenie się przez doświadczenie
    Kreatywność jutra – jak twórczo motywować dzieci
    Wzmacnianie pozytywnego klimatu szkoły oraz poczucia bezpieczeństwa
    Szkoła myślenia
    Budowanie świadomości emocjonalnej i odporności psychicznej uczniów
    Trening koncentracji uwagi i pamięci
    Aktywnie i kreatywnie na lekcjach i na świetlicy
    Trening czytania i poprawnego pisania w oparciu o gry
    Pedagogika przygody
    Jak sprawić, by uczniów uczynić odpowiedzialnymi za swój rozwój?
    Bezpieczna przestrzeń emocjonalna w szkole. Radzenie sobie z prowokacyjnym zachowaniem uczniów.
    Autyzm - praca nad zachowaniami
    Relacja nauczyciel-uczeń-rodzic jako podstawa wdrażania nowoczesnych rozwiązań w edukacji
    Jak pomóc uczniowi radzić sobie z sytuacjami wywołującymi lęk?
    Wykorzystanie elementów integracji sensorycznej w pracy nauczyciela
    Kontrakt behawioralny z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze
    Emocje w edukacji
    Lekcja wychowawcza nie musi być nudna. Pomysły na zajęcia rozwijające i kształtujące kompetencje społeczne, kreatywność i samoświadomość
    Design Thinking w edukacji
    Nauczanie z sensem - organizacja procesu kształcenia sprzyjająca wzmacnianiu motywacji uczniów oraz efektywności pracy nauczyciela
    Sztuka perswazji dla nauczycieli czyli jak wpływać na uczniów i rodziców
    Poznawczo-behawioralne modele interwencji nauczyciela/pedagoga w relacji z dzieckiem
    Mindfulness czyli trening uważności dla ucznia i nauczyciela
    Jak poskromić złośnika w szkole i przedszkolu?
    Profilaktyka uzależnień dla nauczycieli
    Kreatywny nauczyciel - twórca z wyobraźnią
    Nie straszny lęk i stres. Jak pomóc dzieciom i młodzieży radzić sobie z emocjami, lękiem i stresem?
    Trening Umiejętności Społecznych (TUS)
    Narzędziownia skutecznego nauczyciela czyli inspirujące pomysły i stymulowanie do rozwoju
    Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia
    Dyskalkulia - diagnoza i terapia
    Depresja u dzieci i młodzieży. Zadania nauczyciela i wychowawcy
    Grywalizacja - tworzenie i wykorzystywanie gier w edukacji
    Warsztat rozpoznawania potrzeb rozwojowych uczniów
    Dziecko z autyzmem w przedszkolu i szkole
    Wspomaganie i rozwijanie talentów oraz przedsiębiorczości w przedszkolu i szkole
    Rozwijanie zdolności poznawczych uczniów i kreatywności
    Organizacja uczenia się z wykorzystaniem tutoringu nauczycielskiego
    Terapia ręki
    Strategie dydaktyczne wspierające indywidualizację nauczania w zróżnicowanej grupie klasowej
    Sytuacje trudne w kontaktach z rodzicami – jak zmienić walkę we współpracę
    Kara czy nagroda, a może konsekwencja i pochwała?- czyli o tym jak współpracować z uczniami
    Psychologia pozytywna w edukacji
    Techniki radzenia sobie ze złością swoją i innych oraz agresją
    Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne korzystanie z zasobów sieci.
    Wykorzystanie bajki w procesie terapii i edukacji dzieci
    Rozwijanie kompetencji kluczowych w przedszkolu i szkole
    Doradztwo edukacyjno-zawodowe w przedszkolu i szkole
    Zamiast karania – jak nie karać uczniów, ale świadomie wychowywać
    Samokontrola czy samoregulacja emocji u dziecka
    Bawimy się czytaniem – zabawy sprzyjające nauce czytania
    Wybrane metody terapii i wspomagania w pedagogice specjalnej
    Psychologia dla nauczycieli – czyli co każdy nauczyciel wiedzieć powinien
    Nauczyciel – mediator czyli skuteczne metody rozwiązywania problemów w szkole
    Gry i zabawy w terapii dzieci z trudnościami w nauce czytania i pisania
    Aby nauka była przyjemnością – jak rozbudzić i rozwijać motywację u uczniów i wychowanków
    Rozwijanie umiejętności uczenia się uczniów
    Praca z uczniem szczególnie zdolnym. Projektowanie działań wspierających indywidualny rozwój ucznia zdolnego
    Postępowanie z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze
    Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole
    Praca metodą projektu w przedszkolu i szkole
    Lekcja wychowawcza nie musi być nudna. Pomysły na ciekawe 45 minut.
    Terapia przez zabawę
    Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu, szkole i placówce oświatowej
    Terapia pedagogiczna w przedszkolu i szkole
    Budowanie pozytywnych relacji uczeń-nauczyciel i uczeń-uczeń
    Gramy i czytamy. Czytanie i zabawa
    Arteterapia w pracy nauczyciela i pedagoga
    Rozpoznawanie i wspomaganie uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
    Sposoby budowania autorytetu nauczyciela
    Metody aktywizujące w nauczaniu
    Reforma oświaty 2017 – aspekty prawne i organizacyjne
    Narzędzia i procedury ewaluacji wewnętrznej w szkole i placówce oświatowej
    Wychowanie do wartości - projektowanie działań wychowawczych szkoły
    Rozwijanie inteligencji wielorakich w przedszkolu i szkole
    Kształtowanie umiejętności wychowawczych nauczycieli niezbędnych do efektywnej współpracy z uczniami i rodzicami
    Wystąpienia publiczne i emisja głosu w zawodzie nauczyciela
    Współpraca w zespołach nauczycielskich
    Zastosowanie neuroedukacji w praktyce szkolnej
    Jak doskonalić pisanie poprzez gry i zabawy?
    Rozwijanie zdolności koncentracji uwagi, spostrzegawczości i pamięci w szkole, przedszkolu i placówce oświatowej
    Promocja szkoły i placówki oświatowej
    Bezpieczeństwo uczniów w szkole
    Ćwiczenia i zabawy usprawniające czytanie
    Asertywność w pracy nauczyciela
    Ocenianie kształtujące
    Narzędzia komunikacji interpersonalnej w codziennej pracy nauczyciela
    Jak rozwijać potencjał ucznia w przedszkolu i szkole?
    Nauczyciel wychowawcą - doskonalenie umiejętności wychowawczych
    Dokumentacja pracy nauczyciela
    Dostosowanie wymagań edukacyjnych i indywidualizacja nauczania
    Nauczyciel coachem - umiejętności coachingowe w pracy nauczyciela
    Jak wzmacniać poczucie własnej wartości dziecka? Zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój pozytywnej samooceny.
    Przeciwdziałanie agresji u dzieci w wieku przedszkolnym poprzez zabawy grupowe i działania nauczyciela.
    Jak kierować rozwojem emocjonalnym dzieci w wieku przedszkolnym?
    Techniki terapii behawioralnej w pracy dydaktyczno – wychowawczej: jak skutecznie stosować nagrody, pochwały i systematyczną uwagę
    Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga
    Zabawy uczące współpracy, rozwijające empatię oraz wzmacniające samoocenę dla dzieci w wieku przedszkolnym
    Jak pomóc nieśmiałemu dziecku w przedszkolu?
    Doskonalenie czytania i pisania poprzez gry i zabawy
    Rozwiązywanie konfliktów w szkole
    Przemoc i agresja w szkole
    Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
    Dyscyplina w klasie
    Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole
    Motywowanie uczniów do nauki
    Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami uczniów
    Prawo dla nauczycieli
    Współpraca z rodzicami
    Radzenie sobie ze stresem
    Pisownia "ó"
    Wsparcie dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
    Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno- Terapeutycznych (IPET)
    Jak się uczyć? Czyli o tym jak osiągnąć sukces edukacyjny

    Akceptuję regulamin (dostępny z zakładce Kontakt) i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu świadczenia usług
    Rozumiem, że od edycji majowej 2023 doszło do zmiany cen za wydanie certyfikatów i od tej edycji wynoszą one odpowiednio 65 złotych za certyfikat w formie elektronicznej i 75 złotych za certyfikat w formie elektronicznej i papierowej
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Specjalistyczne Centrum Edukacji EDU-MACH sp. z o.o. z siedzibą w Ciechanowie (06-400) przy ul. Wyzwolenia 6/12, dane kontaktowe przedstawiciela: Mariusz Machul e-mail info@edumach.pl moich danych osobowych wpisanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu zapisu na kursy w celu świadczenia usług, wykonania umowy, przesyłania informacji marketingowych i handlowych. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w celu świadczenia usług oraz wykonywania umowy, informowania o aktualnościach oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w celu świadczenia usług oraz wykonywania umowy, informowania o aktualnościach oraz 6 ust. 1 lit. f RODO – w tym zakresie prawnie uzasadnionym interesem jest marketing własnych produktów i usług. Podanie danych jest dobrowolne, masz prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych. Twoje dane nigdy nie będą przekazywane do innych podmiotów ani też do żadnych państw trzecich. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naszych kursach internetowych. Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych będzie skutkowało odmową dopuszczenia do udziału w kursach. Masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.